Posts tonen met het label favorieten. Alle posts tonen
Posts tonen met het label favorieten. Alle posts tonen

zondag 6 maart 2016

Mijn favoriete oog make-up // dierproefvrij


Hoewel ik niet erg veel make-up draag (lees: mascara en ik doe mijn wenkbrauwen) vind ik het toch nog steeds leuk om een uur lang door winkels heen te lopen en producten uit te testen. Het geeft een goed gevoel, dingen proberen, kijken hoe mooi de kleuren zijn geworden en zien waar de cosmetica merken nu weer mee zijn gekomen. Make-up reviews schrijf ik eigenlijk nooit meer. In het begin schreef ik ze wel eens maar ik kan nou eenmaal niet heel erg lang over een bepaald product praten.

De producten die ik je laat zien zijn allemaal budget (behalve een oogschaduw van Sisley) en allemaal dierproefvrij. Onbewust kocht ik dingen waarvan ik er nu achter ben gekomen dat ze dierproefvrij zijn, maar ik wil het ook zo houden. Ik kan gewoon niet tegen het idee dat er dieren (bijvoorbeeld konijnen) zijn gebruikt om mijn mascara te testen.


vrijdag 19 februari 2016

Favorieten van vandaag














Soms, dan heb je van die dingen of factoren die je dag echt beïnvloeden. Dat kan natuurlijk ook negatief zijn, maar vandaag ga ik het hebben over de kleine positieve, materiele dingen. Want die maken me net even wat vrolijker en doen goed aan mijn dag. Ik merk dat ik veel schrijf over dingen die me blij maken, maar daar word ik juist ook blij van, dus dat is goed!