Hooii,
Ik was het serieus helemaal vergeten, voornamelijk omdat ik ook op Vinkeveen zat de laatste twee dagen, plus dat WiFi bij ons niet helemaal mee werkte en het het heel vaak niet heeft gedaan. Maar, ik hou vakantie (en dus blog ik niet) en dus ga ik er een tijdje uit. Ik laat het jullie weten wanneer ik weer begin (waarschijnlijk via Google + en Twitter).
Fijne vakantie iedereen !
donderdag 24 juli 2014
zondag 20 juli 2014
Filmrecensie | The Fault in our Stars
Ik ben donderdagavond naar de bioscoop geweest in Den Bosch, en daar heb ik The Fault in our Stars gezien. En man, wat is dat een mooie, grappige ontroerende film. Ik raad sowieso iedereen aan om de film te kijken, want hij is gewoon heel erg mooi. Vandaag schrijf ik er voor jullie een recensie over.
zaterdag 19 juli 2014
VAKANTIEEE !!
Eindelijk is het officieel zover, IK HEB ZOMERVAKANTIE !
Ik was helemaal happy gisteren en had er helemaal niet meer aan gedacht dat ik ook nog een artikel moest schrijven, ik was het gewoon echt helemaal vergeten. Morgen komt er gewoon weer een artikel online, dit keer vergeet ik het niet meer ;).
Fijne vakantie iedereen !
Ik was helemaal happy gisteren en had er helemaal niet meer aan gedacht dat ik ook nog een artikel moest schrijven, ik was het gewoon echt helemaal vergeten. Morgen komt er gewoon weer een artikel online, dit keer vergeet ik het niet meer ;).
Fijne vakantie iedereen !
Abonneren op:
Posts (Atom)
