Ik ben de laatste tijd niet meer zo veel tijd bezig met make-up, maar toch vind ik het een leuk onderwerp en af en toe heb ik er veel plezier in om mezelf op te maken (of iemand anders, hehehe). Ik draag niet veel make-up (ik ga het grootste deel van de tijd naar school), maar ik wilde het toch even laten zien omdat er een paar leuke producten bij zitten, plus hoe je heel makkelijk en snel een wing met eyeliner maakt. Ik kan het snel en redelijk goed, dus dat laat ik ook zien. Veel leesplezier!
Posts tonen met het label beauty. Alle posts tonen
Posts tonen met het label beauty. Alle posts tonen
zondag 10 mei 2015
vrijdag 10 april 2015
Freeman Facial Polishing Mask | REVIEW
Ik was gister in Utrecht, toen ik ook even ging kijken bij de beauty counter van de Bijenkorf. Er waren een paar aanbiedingen en daar zag ik dit product staan. Ik kende het merk al wel (een klein deel van het assortiment staat bij Kruidvat) maar deze variant had ik nog nooit gezien. Vandaar dat ik 'm kocht en vandaag voor jullie ga reviewen. Veel leesplezier !
Abonneren op:
Posts (Atom)

