Ik heb laatst dit recept gevonden en heb het in twee dagen tijd nu al drie keer gemaakt. Het is zo makkelijk en snel om te maken, en het is ook nog eens superlekker. Ik hou heel veel van brownies, en om ze dan heel makkelijk en snel te maken is handig voor een lui persoon als ik. Vandaag deel ik dit recept met jullie, zodat jullie er ook van kunnen genieten! :)
