Posts tonen met het label planning. Alle posts tonen
Posts tonen met het label planning. Alle posts tonen

zondag 26 april 2015

Bijkletsen | Gastblogger gezocht !



Deze afbeelding heeft voor geen meter iets te maken met mijn artikel van vandaag, maar ik vond 'm gewoon te schattig, vandaar.

Dus, allereerst, vrijdag kwam er geen artikel online en dat was simpelweg omdat ik het helemaal was vergeten en ik het heel druk had. Toen ik in bed lag dacht ik er nog aan, maar toen was het al iets te laat en ik houd er überhaupt niet van om artikelen af te raffelen, want dan ben ik er helemaal niet tevreden mee (dat was ik met die van woensdag eigenlijk ook niet, maar goed). Sorry daarvoor, ik hoop dat het niet meer zal gebeuren. Vandaag is er dus wel gewoon een en morgen weer, mijn 'Skincare Routine' oftewel de producten die ik gebruik om mijn huid schoon en mooi te houden, maar in het Engels klinkt alles leuker en professioneler. Dat is dan even de planning voor nu.

Ten tweede is er iets wat ik eigenlijk later pas wil gaan vertellen maar anders lezen jullie het misschien niet, maar ik ben op zoek naar een gastblogger. Eerst maar even vertellen wat het inhoud. Er zijn best wel wat mensen die willen bloggen, een blog maken, maar niet genoeg inspiratie krijgen om door te gaan. Nu weet ik dat mijn blog verre van professioneel is, maar het 'vaste' publiek heb ik al, voor een deel, plus dat alles in principe geregeld is en mijn blog (al zeg ik het zelf) er wel goed uit ziet. Dus, je hebt wel interesse om op deze blog iedere woensdag (als dat niet lukt kunnen we het anders doen), dan kan je me mailen naar het adres van deze blog (kijk even bij Contact), met in het onderwerp 'Gastblogger gezocht'. Als je het leuk lijkt, reageer dan zeker en vertel waarom je het graag wil doen en misschien is het handig om een artikel te schrijven als voorbeeld, zodat ik kan zien of het wel bij mijn blog past (want dat is wel handig).

Ik had me trouwens een leuk weekend (nog steeds hoor) ! Vrijdag sprak ik af met een goede vriendin van me en hebben we lekker gekletst, een ijsje gegeten, gekookt en films gekeken (ik ben daar ook blijven slapen). De volgende dag moest ik eerst naar een hockeywedstrijd die ik met 4-0 heb gewonnen en daarna ging ik door naar Den Bosch met 7 andere vriendinnen, om daar Insurgent in de bioscoop te zien. Een aanrader om te kijken, al lijkt 'ie wel een beetje op de 'Maze Runner qua einde.

Nou is vandaag niet heel spannend maar het is wel fijn om even uit te rusten. Rustig wakker worden, en daarna wat dingen doen. Ik heb toetsen ingeplant, mijn agenda bijgewerkt, wat aan wiskunde gedaan, wat huiswerk gemaakt (ik werk vooruit, wauwiee) en nu ben ik wat artikels aan het schrijven en zo ga ik de foto's maken die erbij horen. Straks even luchen, fietsen, mijn kamer opruimen en morgen heb ik ook nog vrij ! Ik moet ook wel wat voor school doen maar het is natuurlijk ook leuk om even over de markt heen te lopen, misschien naar Utrecht te gaan enzovoort. Dan vier daagjes naar school en dan heb ik alweer een week vakantie. Relaxt leven heb ik op het moment (najaa, in tegenstelling tot het normale leven dan).

Ik heb weer even lekker gekletst, morgen komt er weer een artikel online en ik hoop op wat reactie's voor de gastblogger. Fijn weekend !

dinsdag 7 april 2015

Blogrooster deze lente

Zoals jullie dus merken ben ik weer artikelen aan het schrijven en ik heb er veel plezier in. Ik heb deze keer maar eerst wat artikelen geschreven en gepubliceerd voordat ik zou zeggen dat ik weer begon. omdat ik weet dat ik het soms dan uiteindelijk toch niet meer doe. Maar het gaat nu redelijk goed, en ik zie het positief in. Ik pak mijn normale rooster weer op, wat betekend dat ik artikelen publiceer op maandag, woensdag, vrijdag en zondag.

Nou weet ik niet zeker hoe ik dit ga volhouden. In deze week vakantie lukt dat me makkelijk, maar hierna heb ik weer school en ik heb het redelijk druk. Ik zal kijken, en ik hoop ook, dat het lukt. Gelukkig kan ik deze vakantie lekker veel artikelen vooruitschrijven, dus ik denk dat het wel goed komt. Tot morgen !


woensdag 18 juni 2014

Die laatste weken

Nou zeg ik dus in de blogpost die ik maandag heb geschreven dat je goed moet plannen, maar dat doe ik natuurlijk niet. Ik heb dus geen artikel voor vandaag, omdat ik heel veel moet leren en school toch uiteindelijk wel echt voorgaat. Sowieso is het moeilijk om te bloggen, omdat er gewoon te veel dingen zijn. Toch ga ik wel door, maar zijn er dus soms dagen wanneer er geen artikel is. Het kan gewoon niet anders, ik heb het echt veel te druk met school en alles daaromheen.

Hebben jullie nog voorkeur of ideeën voor een blogpost ?

maandag 16 juni 2014

Overleef de laatste schoolweken | Mijn leer & organisatie Tips


Ik heb er een haat-liefde relatie mee: de laatste schoolweken. Ugh, alleen er aan denken maakt me al depressief. Aan de ene kant heb ik er een hekel aan, omdat alle docenten op hetzelfde moment denken van 'laten we ze nog een paar toetsen geven, ik heb nog wel wat cijfers nodig!' Aan de andere kant komt de zomervakantie ook weer in zicht, al hebben die toetsen toch wel de overhang. Omdat ik zoveel moet leren, had ik vandaag voor jullie wat tips, zodat je makkelijk die laatste weken doorkan!

woensdag 21 mei 2014

Weer een hele kleine (tijdelijke) verandering !


Doordat ik morgen eigenlijk de hele dag weg ben (ik moet allerlei dingen doen voor een project van Nederlands), en ik vandaag ook geen tijd had om dingen te schrijven (ik moest tenslotte de dingen doen die ik normaal op woensdag zou doen doen), komt de blogpost van vandaag niet deze ochtend, maar donderdagochtend online. Sorry, ik had eerder vooruit moeten werken! 

woensdag 14 mei 2014

School en iets te veel aan mijn hoofd


Op het moment dat ik dit schrijf (dinsdagavond, half acht), heb ik nog best wel veel te doen. Allereerst moet ik alles nog een keer leren voor Biologie, een eindtoets met dingen die ik best wel moeilijk vind. Ten tweede ben ik geen avondmens en vind ik het dus moeilijker om me te concentreren, terwijl dat nu ook echt moet.

Normaal en de laatste tijd gaat het plannen weer helemaal goed, vandaag dus niet. Ik ben naar de Orthodontist geweest, heb ook nog paardgereden en daardoor kom ik dus wat tijd te kort! Vanavond een blogpost schrijven lukt dus even niet, vandaar dat ik het even zeg! Ik weet niet zeker of ik na school nog een blogpost schrijf, maar waarschijnlijk wel. Die komt dus echt wat later dan normaal, maar hij is er dan wel!