maandag 31 maart 2014

5 RANDOM DINGEN UIT MIJN KAMER

Ik zag de tag 'vijf random dingen uit mijn kamer' al voorbijkomen op de blog van Frederique en Melle en het leek mij wel leuk om hem ook te doen! Vandaag laat ik aan jullie vijf dingen uit mijn kamer zien, plus het verhaal wat er bij hoort. Enjoy! 




Vaasje met bloemen erin

Allereerst maar een verhaal over het potje: dit is eigenlijk een soort klein klassiek snoeppotje wat ik heb gekregen van mijn vriendinnen op Valentijnsdag. Er zaten eerst allerlei lekkere snoepjes in, maar die heb ik natuurlijk allang opgegeten ;). Daarin zitten twee nepbloemen, die ik een tijd geleden heb gekocht toen ik mijn kamer helemaal ging verbouwen. Ik zag het potje en dacht dat het er best leuk uit zag als ik de bloemen in het potje zou doen, dus nu staat het potje zo op de vensterbank. Voor de mensen die zich afvragen waar beide dingen vandaan komen: het potje komt van de Action en de nepbloemen van de Ikea. 


Jean Paul Gautier lade

Misschien kennen jullie het merk Jean Paul Gautier wel. Het is een best duur merk en mijn moeder heeft daar meestal parfum van. Een keer had ze zo'n pakket en daarin zat ook een body milk, met ongeveer dezelfde geur. Het zat in een lade, en die vond ik zo leuk dat ik hem mocht hebben van mijn moeder. Op dit moment bewaar ik er notietieboekjes in!


Vaas met nagellak

Ik heb best wel wat nagellak en moet die natuurlijk ook ergens opbergen. Ik vind het zo stom om ze allemaal ergens weg te leggen, want ik gebruik ze vaak en het ziet er ook wel leuk uit. Het enige nadeel daaraan is dat ze dan bij elkaar best veel ruimte innemen en vandaar deed ik ze in een vaas! Minder ruimte en je ziet ook allerlei leuke kleurtjes!


 Prikbord met titels

Ik heb een prikbord boven mijn bureau hangen en daar heb ik al een tijdje lang niks meer mee gedaan. Eerst had ik er altijd foto's hangen, maar ik vind het fijn bij mijn bureau dat er niet teveel aandacht wordt gevestigd op iets, zodat ik wordt afgeleid ;). Ik pakte een oud Supetrash magazine en knipte daaruit een paar titels die ik wel leuk vond om op te hangen! Weer voor de mensen die zich afvragen waar het prikbord vandaan komt: hij komt bij de Ikea vandaan.


 Kaarsjes

Als ik en mijn familie in Frankrijk zijn, dan kopen we meestal voor ontbijt van die yoghurtjes, die verpakt zijn in glazen potjes. Soms nemen we die mee en die heb ik toen op mijn kamer gezet, een waxinelichtje erin en twee versierde tapejes van de Hema, die ik ook erg leuk vind.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten