zaterdag 22 maart 2014

NYC BLUSH - REVIEW

Vrijdag was ik samen met Frederique en Melle (van lepetitblog.nl, zeker eens gaan kijken!) in het dorp, zoals ik dat dan noem. Ik woon namelijk in een dorp wat niet zo groot is, al hebben we bijvoorbeeld wel een Kruidvat, gelukkig maar. Bij de sectie van NYC was er een aanbieding; 2 voor 5 euro! Daar kon ik geen nee tegen zeggen, en ik kocht een blush en een eyeliner. Vandaag laat ik jullie een soort van review zien van deze blush.

Als we het maar eerst eens gaan hebben over de verpakking, die vind ik niet zo mooi. Het maakt mij niet heel veel uit, maar ik denk wel dat je er iets mooiers van zou kunnen maken! Wel is het handig dat hij doorzichtig is en dat er een kwastje bij zit, altijd mooi meegenomen.


Deze blush heet 'Cheek Glow' en is in de kleur '649, Prospect Park Rose'. Omdat dit een van de weinige blushes die ik heb is heb ik gekozen voor een lichte, niet te opvallende kleur. Het is nu lente en donkere kleuren vind ik toch meer in de winter passen!


Ik heb moeilijk swatches en foto's kunnen maken van het pigment en mijn gezicht, omdat dat echt best wel laag is. Ik had beter verwacht, zeker van NYC! De kleur zie je wel een beetje, maar bijna niet. Tegelijkertijd vind ik dat niet heel erg, want het laat je er wel heel natuurlijk uitzien, en dat is iets wat ik juist wel wil!


Ik heb deze blush gekocht bij een actie, normaal gesproken kost hij 3,49. Hij is te vinden in de Kruidvat, bij het NYC schap. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten