zondag 2 maart 2014

WHAT DO I USE ON A SCHOOL DAY? - MAKE UP

Ik heb in de ochtend niet heel veel tijd en dat is ook wel te merken aan de producten die ik in de ochtend gebruik: het zijn er niet heel erg veel! Toch vind ik dit aantal prima en vind ik het ook een mooie look! 

- Essence ''My Skin Tinted Moisturizer - Light Skin''
 Essence ''Pure Skin Anti - Spot Coverstick - 02 Sand''

- Essence ''Lash And Brow Gel Mascara''

- Hema ''Cream Eyeshader - 21''

- Essence ''Superfine Eyeliner Pen - 01 Deep Black''

- Essence ''Get Big Lashes Volume Boost Mascara Waterproof''

- Maybelline ''Baby Lips Intense Care''

Zoals je kan zien is bijna alles van Essence, op twee producten na! Dit is voor mij eigenlijk een hele natuurlijke look, soms neem ik bijvoorbeeld ook een wat fellere kleur op mijn lippen of kies ik een keer voor oogschaduw in plaats van eyeliner.

De tinted moisturizer is een soort BB cream, die erg fijn werkt. Heb ik dan nog wat rode plekjes, gebruik ik mijn coverstick om ze te verbergen. Ik maak mijn wenkbrauwen iets mooier en precieser, maar vul ze niet in. Daarna gebruik ik een oogschaduw potlood voor in de hoek van mijn ogen om me wat wakkerder te laten lijken en maak ik een dun lijntje met eyeliner en doe ik mascara op, waar ik al eerder een review van heb geschreven.

Baby Lips is een snelle keuze, ik gebruik ook vaak Appelicious in Pink Lady van NYC of soms een lipstick van Essence (alweer) in On The Catwalk. 

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik heb op dit moment even geen goede camera! :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten