woensdag 26 maart 2014

DAG YOLO, I LIVE EVERY DAY !

Ik heb eigenlijk nooit iets met de uitdrukking yolo gehad, eigenlijk nooit. You only live once zeggen als je iets gaat doen wat vreselijk dom is en waar de gevolgen wel eens erger van kunnen zijn? Dat noem ik geen yolo, dat noem ik gewoon super stom bezig zijn, tsja. En vandaag ga ik eens uitleggen waarom ik dat nou vind!

Zoals ik al zei; ik vind dat als je jezelf helemaal lam zuipt je niet helemaal 'yolo' bezig bent. Ja, je leeft maar een keer maar dan moet je het goede er toch ook uit halen? Ik denk dat je de volgende ochtend opstaat met een enorme kater, je niet zo snel yolo meer zegt. Maar, dat is dan even mijn mening!

Ik vind en denk dat je gewoon leeft, iedere dag. En niet op een moment als je dan een keer iets geks, raars of origineels doet. Natuurlijk is dat leuk, maar dan leef je toch niet alleen maar ?! Kleine dingetjes maken mij vaak ook heel erg blij, en daar zeg je geen yolo tegen.


En hier, hier ben ik het gewoon mee eens. Dan yolo, ja natuurlijk ! ;)

Ik wil niet zeggen dat yolo stom is of weet ik veel wat, ik denk dat je gewoon het best de hele dag het leukste probeert eruit te halen. Natuurlijk, ook ik ben niet altijd even vrolijk en heb overal zin in, maar iets stoms doen omdat je maar een keer leeft, de gevolgen kunnen ook erger zijn. Denk dat je dan geen yolo meer zegt.


En alstjeblieft, niemand moet zich beledigd voelen! Ik geef mijn eigen mening even weer, en dat is het enige wat ik doe! Je kan het met me eens zijn, of vreselijk oneens, mij maakt het niet uit! :)

En jij ? Gebruik jij 'yolo' wel eens of ben je het ook wel eens met mijn standpunt ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten