zondag 2 maart 2014

March, here I come!

Het is vandaag alweer twee maart, februari is echt best wel snel gegaan! Het leek me wel eens leuk om jullie een soort ideetje te geven over wat ik allemaal in maart van plan ben te doen!

De komende week is er natuurlijk gewoon weer school, school en nog eens school. Het weekend is wel leuk, want na drie weken geen wedstrijden spelen (en daarvoor alleen in de zaal) ga ik eindelijk weer verder met de veldcompetitie van hockey! Ik ben nogal actief en eigenlijk heb ik het toch wel gemist om te hockeyen op zaterdag, in plaats van zondag in de zaal!

Op 12 maart ga ik samen met het Gymnasium de hele dag naar Xanten, in Duitsland. Het zal vooral wel weer school zijn maar misschien kunnen we nog een winkeltje in? Wie weet! ;)

Natuurlijk is het ook zo dat op 21 maart de lente eindelijk weer begint! Eindelijk! Ik ben het herfst-achtige weer nu wel een beetje zat, ik wil die zon gewoon weer!


Doordat het weer ook weer wat beter wordt heb ik me voorgenomen om misschien wat meer te gaan hardlopen, omdat er de laatste tijd niet veel van is gekomen, vanwege een drukke schoolweek, helaas!

Ook wil ik de ''30 Day Ab & Squat Challenge'' te doen, waarmee ik hoop maandag mee te beginnen!


Ook heb ik veel inspiratie voor nieuwe blogposts. Ik wil onder andere de ''TMI Tag'' beantwoorden, ik ben namelijk getagd door Mirthe, van www.mirthevdp.blogpost.nl ! Ook lijkt het me leuk om wat photo diaries bij te houden, misschien aankomende week!

Kortom, ik heb veel plannen, al wordt vandaag niet zo'n spannende dag. Ook al is het mooi weer, ik zit aan mijn bureau huiswerk te maken. Joepie.

Maar goed, veel plezier in Maart! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten