zaterdag 8 maart 2014

My dog is really a model.

Spring is coming! Vandaag ging ik lekker naar buiten samen met mijn camera om wat foto's te maken, en het verbaasde dat mijn hond, Hachi, heel stil was en ik makkelijk veel mooie foto's van hem kon maken, vandaar. Zie hier mijn hond! ;)


Dit vind ik toch zelf wel de mooiste! Hachi bleef heel stil zitten en ik kon makkelijk met mijn camera bij zijn hoofd, en daar is uiteindelijk een foto uitgekomen waarbij hij naar de zijkant kijkt.


Het is geen mooie foto, maar hij is wel leuk. Hachi houdt heel erg veel van voetballen en hier keek hij mij aan, fiers met zijn bal en zijn poot, haha ;)


Soms heeft hij een soort kap om zijn hoofd heen, omdat hij anders aan zijn poten gaat kluiven. Een stok pakken is dan toch iets moeilijker dan normaal!


Close-up van zijn poot op de voetbal. Als hij zoiets heeft, wil hij ook echt laten zien dat het van hem is, haha. Dit kostte me wel een paar keer trouwens!


Verkeerde focus, oeps.. Nu was hij gefocust op de rest van de tuin, terwijl het zijn neus zou moeten zijn, maar ach. Ik ben geen professional, vandaar ;)


Hachi in action! Zoals ik al zei houdt hij van spelen met de bal en dat deed hij hier erg fanatiek, hiervan was wel wat moeilijker een foto te maken ;)

Ik vond het wel even leuk om het te proberen met de camera, en vanaf nu gebruik ik mijn camera alleen nog maar, zodat de foto's ook in een (redelijk) goede kwaliteit zijn! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten