zaterdag 8 maart 2014

My favorite tea!

Ik hou van thee, zoals jullie misschien al wel weten. Laatst schreef ik een artikel waarom je echt thee moet drinken, vandaag laat ik mijn favoriete thee zien!


Dit is alle thee, drie van Lipton en een van Pickwick. De drie van Lipton hebben allemaal een basis van groene thee, degene van Pickwick komt volgens mij uit hun ''collectie'' met theezakjes die ergens mee helpen of iets stimuleren.


Dit is mijn echte favoriet op het moment: groene thee met sinaasappel en mandarijn. Hij is super lekker, ruikt heel erg lekker en is een soort van frisser, waardoor je hem ook drinkt wanneer het wat warmer is.


Jasmijn thee is ook heel lekker, het geeft altijd rust en ik vind het het lekkerst om te drinken voor het slapen gaan of juist vroeg in de ochtend, wanneer ik wakker moet worden, haha ;)


Deze thee werkt gewoon echt! Ik maak geen grapje, er zit iets in waardoor je gewoon heel rustig wordt, plus de geur. Echt ideaal en een gezonde versie van een liter melk en suiker in je thee!

Blogger deed heel erg raar, en daarom heb ik geen close-up kunnen plaatsen van de groene thee met een Indonesiese bloem erin, helaas. Het is igv een hele lekkere thee, maar wel heel zoet. De geur vind ik eigenlijk het lekkerst eraan, haha ;)


Dit zijn de soort zakjes, allemaal van Lipton hebben ze een piramide zakje, degene van Pickwick heeft een normaal zakje. Persoonlijk maakt het mij niet uit wat voor een zakje thee heeft, maar voor jullie als extra informatie dan maar! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten