donderdag 6 maart 2014

My favorite bloggers!

Twee artikelen vandaag, omdat ik gister geen tijd had & niks had geüpload, dus doe ik er vandaag twee, als cadeautje! ;)

Ik heb natuurlijk zelf een blog, maar om inspiratie op te doen lees ik natuurlijk ook nog vele anderen! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen en vandaag laat ik jullie zien welke blogs ik nou allemaal lees!



Waar ik toch het vaakst heenga, is Teske de Schepper, van Teskuh.nl. Ik vind haar schrijfstijl erg leuk om te lezen en ze schrijft over hele verschillende dingen, die ik allemaal erg leuk vind!


Ook al post ze niet erg vaak artikelen, Zoe Sugg van Zoella.co.uk, vind ik een super leuke blog! Ze schrijft over allerlei dingen en maakt daarbij vaak hele mooie foto's.


Annemerel van Annemerel.com schrijft veel artikelen over food & sporten, weer eens wat anders dan al die beauty blogs! Ze maakt veel foto's, deelt recepten en het is gewoon een hele leuke blog!


Jack en Finn van Jacksgap.com schrijven vooral hele interessante, korte artikelen. Ze boeien je vaak echt heel erg, en ook dit is weer totaal iets anders!

Misschien kan je eens een kijkje nemen, ik weet zeker dat je een van de vier vast leuk zal vinden! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten