zondag 2 maart 2014

TEA! - MOST AMAZING DRINK EVER.

Ja, ook ik houd veel van Cola, Fanta, Arizona, Mountain Dew & al dat soort gedoe, ik ook. Het enige is dat ik maar een glas mag per dag en Cola is eigenlijk een soort van verboden. Moeilijk van me, ik heb een hekel aan koffie, maar Cola maakt me altijd wel weer wat drukker, bijvoorbeeld ook tijdens lange auto/vlieg reizen. 

Maar, er is een oplossing! Thee is lekker, gezond en je kan er alles mee! Dan heb ik het over gewone thee & ijsthee. Het is suuuper lekker en dus ook gezond (de warme variant dan ;).

Allereerst maar warme thee. Je hebt zoveel smaken, van gewone Earl Grey tot Blueberry Muffin smaak! Thee is erg gezond (vooral groene thee), zolang je niet je hele kop volgooit met suiker & melk natuurlijk, maar dat spreekt voor zich. Groene thee is goed voor je concentratie en ikzelf wordt er altijd rustig van, wat handig is wanneer je bijvoorbeeld veel dingen en niet in de stress wil schieten!

Ook heb je dan nog thee die speciaal voor goede nachtrust en al dat soort dingen, en het werkt! Serieus, het ruikt lekker en smaakt suuper goed!


En er bestaat natuurlijk ook nog ijsthee! Iets minder gezond, maar wel een stuk lekkerder wanneer het warmer is. Je hebt Pickwick, Lipton & Arizona, als voorbeelden. Persoonlijk is Arizona mijn favoriet, vooral degene met Granaatappel erin. Je kan ijsthee natuurlijk ook zelf maken: koude thee met ijsblokjes en dan wel met suiker & limoen, goedkoper & ook super lekker!


Kortom, thee is suuper! Natuurlijk is frisdrank & al dat gedoe alsnog heel lekker, maar thee is ook nog eens gezond (meestal dan ;). SO PEOPLE, DRINK THEA! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten