maandag 17 maart 2014

MY FAVORITE NAILPOLISHES

Spring is coming! Daarbij horen natuurlijk ook wat lente-achtige kleuren bij, en laat ik die toevallig ook op mijn nagels lakken! Er is eigenlijk niet heel veel over uit te leggen, ik laat vandaag aan jullie gewoon mijn favoriete nagellak van de lente zien.

Ik ben best vaak mijn nagels aan het lakken. Niet alleen omdat ik het gewoon leuk vind, maar ik vind het ook altijd gewoon leuk staan. Ook is het zo dat ik het altijd leuk vind om met net gelakte nagels te typen, ik weet niet waarom!


V.l.n.r; Hema, Essence, Catrice & Essence


Ik koop niet vaak nagellak van de HEMA, maar deze kleur wilde ik toch wel eens een keer proberen! Het is een bijna witte, pastelkleurige babyblauwe kleur. (dat is een kleurenbeschrijving, isn't it ? ;). Hij komt van de HEMA longlasting lijn, in de kleur 442. Het is een hele mooie kleur, alleen een paar lagen moet je wel aanbrengen, anders is hij bijna transparant!



Ik heb zelf best veel nagellak van Essence, en weet eigenlijk niet helemaal waarom.. Essence is dan wel goedkoop en heeft vaak hele leuke kleurtjes, de kwaliteit is daarentegen redelijk slecht. Maximaal, bij mij dan, blijft de nagellak een dag helemaal goed zitten en daarna gaat hij er al weer af.. Dit is een hele natuurlijke kleur, met een lichte glinstering, wat ik dan wel weer heel mooi vind! Deze nagellak komt van de colour & go collectie in de kleur 153, sweet or nude?.


Alweer Essence! Dit keer is het een nude kleur, die je niet goed ziet, maar toch wel heel mooi is! Ideaal voor dagen wanneer je geen hele opvallende nagellak op wil hebben, maar toch wel iets op wil hebben. Hij komt van de nude glam lijn (ik weet niet of die nog steeds bestaat, ik heb deze nagellak een tijdje geleden gekocht) en is in de kleur 01, hazelnut cream pie.


Dit is mijn enige lakje van Catrice, maar ik vind het een fijn nagellak merk! Het enige wat ik er niet heel fijn aan vind is het borsteltje, al maakt dat me niet heel veel uit. Het is een hele mooie oudroze kleur, waar ik al een hele tijd naar op zoek was! Een vriendin van mij had hem gekocht en ik vond hem zo mooi dat ik en een andere vriendin hem ook moesten kopen, dus nu hebben we hem alle drie, haha ;). Hij komt uit de ultimate nail laquer lijn en is in de kleur karl says tres chic, wat ik een hele leuke naam vind! 


En jullie? Wat is jullie favoriete kleur nagellak rond deze tijd?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten