zaterdag 8 maart 2014

Playing with a camera in the sun.

Omdat het zulk suuper mooi weer vandaag was, ging ik de tuin in en dacht ik: waarom geen foto's van wat planten? Om nou maar alleen wat bloemetjes te fotograferen vind ik ook een beetje saai, maar volgens mij zijn hier wel een paar mooie foto's uit gekomen! 


Sneeuwklokjes, like them! Ze zijn simpel, maar best wel leuk, toch? ;)


Mijn favoriete boom is een Japanse kersenbloesem, en laat er nou toevallig een in mijn tuin staan! Ik vind de bloemen heel erg mooi en hij is op dit moment aan het bloeien, dus ik sloeg mijn slag!


Alweer een foto van de boom met een blauwe achtergrond vandaag!


Kwaliteit is bij deze foto niet helemaal gelukt, maar alsnog, die boom is gewoon mooi, haha ;)


Foto waar ik het meest trots op ben! Deze roos staat al een tijdje binnen bij ons en daarom kreeg hij een wat paarsere kleur, die ik eigenlijk wel mooier vind. De focus lukte goed en dit is het resultaat!


Dit is ook een bloem die staat bij ons binnen. Helaas waren de blaadjes niet helemaal meer mooi, maar toch vind ik het wel een mooie foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten