dinsdag 11 maart 2014

Ik heb echt geen idee wat ik hier nou mee moet.

Een tijdje geleden heb ik een pakketje gekregen. Daarin zat een ketting, nagelverzorgingset en twee oogschaduws. Een aubergine-paarse kleur van Sisley en een lila kleur van Clarins. Nou ben ik zelf niet echt iemand die snel zulke dure oogschaduws koopt, alleen vind ik het toch wel leuk om ze dan te hebben! Degene van Sisley is heel mooi en daar kan ik veel mee, maar die van Clarins? I don't know.. Hebben jullie misschien tips hoe ik deze kleur kan gebruiken? :)





Ik vind het een mooie kleur, maar heb echt geen idee hoe ik hem kan gebruiken in een niet te opvallende look. Hebben jullie tips? Reageer dan gerust! ;)

3 opmerkingen:

  1. Supermooie foto's, je kan er nagellak van maken?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien kan je dan paars heel licht met een fluffy brush aanbrengen en dan mat bruin in je crease? want het is super zonde om hem kapot te maken ofzo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geef maar aan mij hoor! hahaha nee grapje:P

    BeantwoordenVerwijderen