zaterdag 15 maart 2014

Ben ik de enige hierin ?

Soms heb ik van die momenten.. Maar ik geloof (en hoop) dat ik hierin niet de enige ben, toch? ;) Vandaag zet ik een paar dingen op een rijtje waarvan ik weet dat het echt de ''typical Emma actie's'' zijn! Ben ik de enige die? ;

- Zou willen dat ik met mijn ogen een foto zou kunnen maken, wanneer mijn haar echt perfect zit ?

- Vaak dingen kwijt ben, dan een hartaanval krijg en er daarna achterkom dat ik ze gewoon in mijn hand heb liggen ?

- Altijd een superhoge stem opzet wanneer ik tegen dieren praat ?

- Me voorneem om gezond te eten morgen, en morgen, en morgen, en morgen en dat het er uiteindelijk gewoon niet van komt ?

- Soms gewoon zit te staren en mensen denken dat ik vreselijk verdrietig of boos ben ?

- Altijd als een gek ga gillen als ik maar een vies, klein kriebelbeestje zie ?




- Denkt dat je nog veel eten hebt, terwijl je daarna ziet dat je het allang compleet opggegeten hebt ?

- Soms een muziekbui heeft & dan een liedje luistert totdat je er compleet gek van wordt ? 

- Vroeger dacht dat de middelbare school net zo cool was als in Victourios ?

- Die gaat lachen om haar eigen opmerking terwijl ze hem zelf nog niet eens heeft verteld ? 

En jullie ? Wat zijn jullie typische acties ? 









3 opmerkingen:

  1. Gewoon precies dit. Emma, je bent niet de enige!
    xx Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg, zo herkenbaar echt allemaal! ahah leuke blog post!
    xx Melle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha lieve Em, wat een leuke blog! Het gezonde eten herken ik maar al te goed...Wat zou het makkelijk zijn wanneer dat allemaal vanzelf zou gaan, nietwaar? ;) Liefs, van Lisa

    BeantwoordenVerwijderen