woensdag 19 maart 2014

Waar krijg ik inspiratie ? + mijn inspiratie tips

Wat ik best wel veel merk bij mensen die net zoals ik net een blog beginnen, vaak niet zoveel inspiratie hebben. In het begin heb je dan zoveel ideeën, maar na een tijdje heb je er toch niet zoveel zin meer in en kost het je misschien te veel moeite. So do I! Maar daarom heb ik voor jullie vandaag de plaatsen waar ik inspiratie vandaan krijg en wat tips om inspiratie te krijgen!

WAAR KRIJG IK INSPIRATIE ?

www.girlscene.nl -> Dit is een site met iedere dag een aantal artikelen, die heel erg verschillend zijn en bijna altijd zitten er wel artikelen tussen die je kunnen helpen met het vinden van inspiratie, zoals fashion, beauty maar bijvoorbeeld ook sport en lifestyle!

www.youtube.nl -> Er zijn zoveel verschillende youtubers, met allemaal hun eigen categorie. Daaruit kan je ook weer ideeën vinden en ze verwerken in een blogpost! Ik kijk veel naar Bethany Mota, StilaBabe09 en MyLifeAsEva.


Dingen die ikzelf heb gekocht -> Klinkt een beetje raar.. Natuurlijk kan je over alle dingen die je hebt gekocht een review maken, dat is al een! ;) Ten tweede kan je ook how to's posten en bijvoorbeeld een artikel waarin je jouw favoriete combinatie's met bijvoorbeeld dat kledingstuk laat zien.

Buiten -> Soms, als ik geen inspiratie heb ga ik gewoon naar buiten met mijn fotocamera! Er zijn genoeg dingen die je kan fotograferen, en waar je een artikel over kan schrijven. Het hoeft dan niet meteen een artikel te zijn wat in jouw stijl past, je kan ook gewoon compleet iets anders kiezen! Persoonlijk vind ik het namelijk altijd leuk als een blog een beetje gevarieerd is. :)

Niet een hele grote blogpost, dat komt omdat ik op dit moment erg druk ben met het maken van samenvattingen voor toetsen.. :( Waar vinden jullie inspiratie ?




1 opmerking:

  1. En weer een heel leuk artikel! Leren voor toetsen is ook voor mij veel te herkenbaar.. xx

    BeantwoordenVerwijderen