vrijdag 21 maart 2014

ME & CHALLENGES - MWA..

Vorige week zondag schreef ik een artikel met daarin drie challenges; een week lang alleen water en thee drinken, een week lang iedere dag foto's maken en een week lang iedere dag een artikel uploaden. Zie hier; de uitkomsten van mijn challenges.

EEN WEEK LANG IEDERE DAG FOTO'S MAKEN;
Dat lukt me aardig goed! Jullie kunnen a.s zondag een 'My Life In Pictures' verwachten. Iedere keer als ik nu iets leuks zie of als ik ergens mee bezig ben maak ik een foto, en dan moet ik gelijk denken aan zondag; ohw ja, de MLIP, foto maken Emma!

EEN WEEK LANG ALLEEN MAAR WATER EN THEE DRINKEN
Tot donderdag lukte me het, totdat ik in een minuut alweer jus d'orange aan het drinken was. Oeps, ik had er niet aan gedacht en later in de middag dronk ik ook alweer Fanta, ik was namelijk bij een soort event. Dat is me niet gelukt en eerlijk gezegd; ik ga toch gewoon weer lekker sapjes drinken, want daar houd ik van!

IEDERE DAG EEN BLOGPOST UPLOADEN
Tot nu toe lukt het me dan wel, maar ik vind het niet leuk. Ik schrijf nog steeds met plezier, maar omdat ik ook nog Gymnasium doe, komt het bloggen erbij als een soort verplichting, en dat is iets wat ik totaal niet wil bereiken. Ik ben geen proffesionele blogger en heb dus niet altijd tijd, laat staan dat ik ook nog foto's moet maken en die ook nog op mijn computer gezet moeten worden! Een verplichting wil ik hier niet van maken en ik merk dat wanneer ik op maandag, woensdag, vrijdag en zondag een artikel post, mijn artikelen een stuk gevarieerder blijven en ik er ook meer plezier aan heb!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten