zondag 16 maart 2014

THREE CHALLENGES TO DO !

Drie challenges ga ik maar eens doen! Niet allemaal van die ''bekende'' challenges, maar vooral ook een paar challenges voor mezelf die ik graag wil gaan volhouden. Hier komen ze!

1. ALLEEN WATER & THEE DRINKEN EEN HELE WEEK
Ik denk dat dit voor mij eigenlijk helemaal niet heel moeilijk gaat worden! Ik drink sowieso al heel veel water, maar een hele week is net iets anders, natuurlijk.. ;) Ook mag ik thee drinken, maar zonder iets erin. Dus geen suiker en een halve liter melk, maar dat doe ik eigenlijk ook al niet meer echt!


2. EEN HELE WEEK FOTO'S MAKEN
Omdat ik heel graag een keer een ''my life in pictures'' wil maken, moet ik natuurlijk wel foto's maken en dat is iets wat ik snel vergeet.. Of, precies op het moment dat ik een leuke foto kan maken is mijn telefoon leeg en heb ik er ook niet heel veel aan, ehem. GONNA TRY IT! ;)


3. IEDERE DAG EEN BLOGPOST UPLOADEN
En dit is toch wel de moeilijkste van allemaal. Ik wil het heel graag proberen en ik denk eigenlijk ook wel dat het gaat lukken! Iedere dag is dan niet een heel groot artikel, soms zitten er waarschijnlijk ook wel wat kleinere tussen. Ik heb al een planning gemaakt en ik heb genoeg inspiratie, dus eigenlijk denk ik dat het wel gaat lukken, whoehooee!


En jullie ? Gaan jullie nog ''challenges'' aan volgende week ? Let me know!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten