zondag 23 maart 2014

ESSENCE FIXING COMPACT POWDER - REVIEW

Zondag publiceerde ik een artikel met daarin een review van een blush die ik had gekocht, samen met Frederique en Melle in de Kruidvat. Vandaag weer een review, omdat ik het niet kon laten! Ik was al een tijdje opzoek naar een powder die mijn huid matter zou maken na het aanbrengen van foundation of getinte moisturizer. Melle en Frederique raadden mij deze van Essence aan en die heb ik dan ook gekocht!

Als eerste maar even de algemene informatie natuurlijk! De volledige naam van deze powder is 'Essence All About Matt ! Fixing Compact Powder. Een lange naam, maar dat heeft Essence wel vaker. Ik heb deze powder gekocht bij de Kruidat, gewoon bij het Essence schap. Hij is overal bij de Kruidvat te koop en kost 2,99 , dat is dus lekker goedkoop!

Meestal lees ik ook altijd even de achterkant van een product, omdat ik dan kijk wat het merk beweert over een product. Essence zegt dat deze powder een matte, natuurlijke finish geeft aan je make-up en dat het ervoor zorgt dat je make-up de hele dag blijft zitten, wel fijn dus!



Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik hou van deze blush en ga hem ook zeker vaak gebruiken! Ik merk echt dat je huid er een stuk natuurlijker en gaver uit ziet met dank aan deze powder. Hij is makkelijk aan te brengen, past zich aan aan de kleur van jou huid en maakt je huid ook nog eens mat! Ik hou hiervan, en raad iedereen aan om deze powder te kopen.

Het aanbrengen is heel makkelijk, gewoon over je hele gezicht met uizondering van je wenkbrauwen, ogen en lippen natuurlijk. Ik gebruik een speciale powder brush, ook van Essence. Hij is erg zacht en werkt goed hierbij!




1 opmerking:

  1. Klinkt als een hele fijne poeder! Wat heeft je blog trouwens een te schattige achtergrond <3

    BeantwoordenVerwijderen