dinsdag 11 maart 2014

Gewoon zin om even iets te schrijven ;)

Soms vind ik het echt heel erg leuk om gewoon even wat te kletsen, alleen het dan op te schrijven. Ik ga morgen naar Xanten, in Duitsland. We moeten heel erg lang in de bus zitten, maar ik heb samen met wat anderen heel veel eten ingekocht (daar gaan mijn gezonde voornemens, haha). 

En ik hou echt van het weer wat er op dit moment is! Wow, ik wordt er echt gewoon vrolijker van! Vanochtend was het niet heel erg mooi, maar gelukkig is het wel weer wat opgeklaard!

En nog wat even voor de blog zelf: vinden jullie het leuk als ik elke dag een artikel ga publiceren? Het lukt me nu namelijk makkelijk om iedere dag iets te publiceren en ik heb er genoeg inspiratie voor! Het enige is dat mijn camera (alweer) heel erg raar doet, waardoor ik de nieuwe foto's die ik heb gemaakt niet meer kan zetten op mijn computer, grr -,-.

Ik heb trouwens een hele leuke quote gevonden; ''Always be yourself, unless you can be a unicorn. Than always be a unicorn.''

Fijne dinsdag nog! <3






1 opmerking: