dinsdag 18 maart 2014

SUMMER TAG

Ik las op de blog van Frederique en Melle een summertag, die zij allebei deden. Omdat het weer vorige week zo mooi was en ik niet kan wachten totdat het weer zomer is, ga ik hem vandaag ook doen! Veel plezier bij het lezen!

Een huis aan het strand of een huis aan het meer ?
Moeilijk! Een meer is namelijk meestal wat rustiger dan het strand en is daarom ook wel fijn. Het strand is daarentegen wel druk, maar het kan dan ook wel gezellig zijn! Persoonlijk ga ik dan toch voor het strand! Ik vind het leuk om op het strand te liggen, in het zand te rennen en te zwemmen in de zee, vandaar. :)

Favoriete zomerse haarstijl ?
Een knot, absoluut. Het is altijd erg warm in de zomer, en als ik ga zwemmen is het ook fijner. Een knot houd mijn haar uit mijn gezicht en uit mijn nek en het ziet er ook nog eens leuk uit!

Word je bruin of verbrand je ?
Dat ligt eraan! Mijn benen worden vaak heel bruin, en mijn gezicht meestal ook. Mijn armen kunnen wat minder goed tegen de zon, maar verbranden niet echt. Ik verbrand gelukkig niet zo snel! Als ik me insmeer smeer ik dan wel mijn armen, rug, borst en gezicht in, maar mijn benen doe ik nooit, die verbranden toch niet!


Heb je ooit een hennatattoo gehad ?
Nope, nooit gehad. Lijkt me wel leuk om een keer te doen!

Kampvuur of in de avond zwemmen ?
Waarom zijn de vragen zo moeilijk! Kampvuur is zoo leuk, vooral met vrienden en dan gewoon een beetje praten en dingetjes doen, maar in de avond zwemmen is ook zo leuk! Ik denk dat ik dan toch ga voor het kampvuur, omdat ik dat wel heel erg gezellig vind.

Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je dan heengaan ?
Ergens waar ik nog nooit geweest ben! Afrika, Amerika en Azië, ik wil het allemaal! Afrika lijkt me wel heel warm in de zomer, dus dan toch maar Amerika of Azië. Als ik daar dan nog van moest kiezen zou ik gaan voor Amerika, omdat het me daar echt heel erg leuk lijkt!


Bikini's, tankini's of een badpak ?
Simpelweg een bikini, gewoon omdat ik die het fijnst vind zitten en ik vind ze het er het leukst uitzien! Ik heb vooral veel bikini's van O'Neil en Protest, van die surfmerken.

Zomerse make-up musthave ?
Lipbalm, moisturizer en waterproof mascara! Dit zijn echt de producten die ik dan het meest gebruik. Lipbalm omdat mijn lippen heel snel barsten door het droge warme weer en het (zoute) water, moisturizer omdat datzelfde met mijn gezicht gebeurd (behalve het barsten dan) en waterproof mascara omdat als ik er dan toch een beetje leuk uit wil zien, het wel tegen wat water moet kunnen, haha ;).

Hoe warm was het op de warmste dag bij jou tot nu toe ?
Ik denk dat dat was in Italië, zo rond de 40 graden! En ja, dat is vreselijk warm.. Dan ben je wel genoodzaakt om de hele dag in het water te liggen.. ;)


Doe je aan sporten in de zomer ?
Ja, en best wel fanatiek! Ik loop hard, wandel in de bergen als we op vakantie zijn, train mezelf in zwemmen en rij paard, ik ben dus best wel actief! Het is niet zo dat ik iedere dag dan sport, want soms vind ik het net zo fijn als anderen om gewoon even helemaal niks te doen, haha ;)

Heb je ooit een vakantieliefde gehad ?
Jep, maar dat was volgens mij toen ik acht was.. Niet erg serieus dus!

Nummer 1 dat staat op je bucketlist voor de zomer ?
Eehhm.. Ik wil heel veel dingen doen! Er is niet echt iets specifieks, al lijkt het me wel heel cool om een keer met dolfijnen te zwemmen in de zee. Dat lijkt me zo'n mooie ervaring!


Lang of kort haar in de zomer ?
Ik heb lang haar, het wordt in de zomer alleen maar langer en lichter en dat vind ik wel prima!

Draag je make-up als je naar het strand gaat ?
Meestal wel. Ik doe dan alleen maar wat moisturizer, soms wat getinte, soms wat poeder. Meestal houd ik het gewoon bij waterproof mascara en lipbalm, of helemaal niks, dat is net zo fijn, haha ! ;)

Vervelendste zomer herrinering ?
Ziek zijn op het moment dat je eindelijk eens een keer ging zwemmen wanneer je in de bergen zit.. It happened to me! Ik kreeg een zonnesteek en werd daar heel erg misselijk van dat ik de hele dag op de camping moest blijven, en dus niet mee kon naar het zwembad.. :( Gelukkig was het de volgende dag weer over!

Wie tag ik ? Ik tag Mirthe, van mirthevdp.blogspot.nl! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten