zondag 23 maart 2014

GUILTY PLEASURES - SERIES & MOVIES

Iedereen heeft zo toch zijn/haar guilty pleasures? Ik in ieder geval wel, net zoals vele anderen. Vandaag beschrijf ik uitgebreid een van mijn guilty pleasures (naja, eigenlijk twee dan;)). Ik schaam me er niet voor en ik geloof best dat vele anderen dit ook doen; het kijken van teveel series en hele, maar dan ook hele slechte meiden films.

Te beginnen bij de series; ik ben een Netflix en serie addict. Op Netflix zijn zoveel verschillende soorten films maar voornamelijk series te vinden, waar ik allemaal van hou! Gossip Girl is een van mijn favorieten. Het gaat over het leventje van kinderen met rijke ouders die leven in New York, en wat ze daar allemaal niet uitspoken. Drama, drama en nog eens drama! Denk je dat het eindelijk een keer is goedgekomen, vind een of andere griet wel iets uit waardoor de hele serie op zijn kop wordt gezet. En daar geniet ik van! ;)

Ook is het zo dat ik de acteurs die in deze serie spelen ook best wel leuk vind. Blake Lively aka Serena van der Woodsen en Leighton Meester, aka Blair Wardolf. Blair heeft in de serie altijd hele leuke uitspraken en zorgt ook voor genoeg drama! Om het dan maar over de mannelijke acteurs te hebben; ik hou van Chace Crawford. I just love him en ik vind de stukjes waar hij in voorkomt meestal ook het leukst.. ;)


Als tweede serie; ik kijk erg veel naar The Vampire Diaries, een serie dan vanzelfsprekend gaat over vampieren. De hoofdrolspeler is Nina Dobrev, in de serie genaamd Elena. Zij komt in contact met een vampier genaamd Stefan (Paul Wesley) en zijn broer Damon (Ian Somerhalder). Haar hele leven wordt op de kop gezet en zoals ik al eerder zei; ik ben gek op drama en daarom kijk ik deze serie ook.

Om weer te beginnen over de acteurs, I love them. Ik vind Nina Dobrev heel goed spelen en ik hou ook best wel van Paul en Ian. Vooral van Ian, waarom moet hij nou van die stomme dingen doen? ;) Ik ben alleen niet echt een fan van zijn grimas, die vind ik maar een beetje eng, ehem. Sorry Ian!


En laten we het dan maar hebben over de typische meiden films. Ik kijk deze films met mijn vriendinnen als ik met ze ga logeren, maar ook zelf als ik in de avond niets te doen heb of als ik ziek ben. Sommige van deze films zijn zo slecht, maar op dat moment vind ik ze echt leuk en moet ik er ook nog om lachen ook!

Voorbeelden hiervan zijn; From Prada To Nada, Confessions Of A Shopaholic, House Bunny, Frenemies, Geek Charming en nog zoveel meer! Ach ja, soms heb je het gewoon nodig, I guess. ;) Ow ja, en Mean Girls natuurlijk.


En jullie ? Wat zijn jullie guilty pleasures wat betreft series en films ?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten