zondag 30 maart 2014

MY LIFE IN PICTURES

Ik heb me voor afgelopen week weer een challenge voorgenomen: iedere dag minstens een foto maken ! En dat is me ook gelukt ! Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal afgelopen week heb gedaan, door middel van foto´s en wat bijschrift. Enjoy !

Zondag



Op zondag maakte ik voor mijn gevoel het perfecte omelet ooit, haha. Ik ben namelijk een vegetarièr en eet geen vlees, dus moet ik nog wel eiwitten binnenkrijgen en een omelet is daar een goede oplossing voor !


Sinds kort speel ik afentoe wat gitaar, al is het enige liedje wat ik compleet kan spelen ´Jingle Bells´ in deze tijd. Tja.. ;)


In de avond keek ik nog even op mijn statistieken en zag ik dit prachtige getal. Geen 1100 views, nee 1099 views. En dat bleef die avond ook zo.

Maandag


Kijk wat een leuk theepakje ! Mijn ouders zijn laatst naar de Makro geweest en toen hadden ze deze ook meegenomen. Zoals jullie misschien al weten houd ik heel veel van groene thee en hier zitten 4 verschillende soorten in, in een pakje !


Samen met Frederique, van Le Petit Blog, ging ik hardlopen. We doen dit nu sinds kort iedere maandag en het is altijd erg gezellig ! Maandag deden we maar 3,3 km in een stuk, omdat we allebei een beetje haast hadden. Normaal doen we meestal rond de 6 kilometer, alleen dan wel met interval !


Ik zag laatst een blogpost van Teske en daarin beschreef ze het het ´eerste enige echte kleurboek van volwassenen´. Ik moest ook nog even naar de Bruna die dag om een cadeautje voor mijn vader te kopen en toen zag ik ook het ´tweede enige echte kleurboek voor volwassenen´ liggen. Grappig !

Dinsdag


Op dinsdag had ik maar twee uurtjes van school en daardoor was ik al om tien voor elf uit ! Ik ging samen met drie vriendinnen eten halen en lekker bijkletsen. Daarna hadden we het over fotograferen en toen kwam ik met het idee om een foto te maken waar je voornamelijk je haar ziet, wat je hier boven ziet !

Woensdag


Ook al is het dan lente, ik geniet nog steeds van warme chocomel en dat is wat ik heb gemaakt op woensdag !


Soms heb ik veel energie en zin om te sporten, maar niet om naar buiten te gaan. Dan zoek ik gewoon een filmpje op op YouTube waarin een presentatrice samen met jou de workout doet ! Ik vind het altijd fijn dat er dan iemand aan het praten is, want als je alles in je eentje moet doen is cardio echt vreselijk. 


Toen ik WhatsApp opende zag ik ineens een hele mooie groep staan waarin ik ook zat, de Bloggers ! Samen met Melle, Frederique en Mirthe. We willen binnenkort met zn viertjes naar Utrecht gaan en daarom hebben we deze groep aangemaakt !

Donderdag


Donderdag ging ik naar hockeytraining en ik moet zeggen, die ging erg goed ! Ik maakte een foto van mijn prachtige knalroze sokken, I love them !


Ik moest een verhaal schrijven voor een project van Nederlands, samen met anderen. Het enige was dat ik niet meer wist waarover ons verhaal nou ging en ik dus niet heel erg ver kwam, zegmaar.

Vrijdag


Whahaaaaa ! Mijn moeder had aardbeien gekocht en dat waren de eerste van het jaar die ik had gegeten ! Ze waren dan wel een beetje waterig, maar alsnog, ik hou van aardbeien en ben blij dat ze er weer zijn !

Zaterdag


Zaterdag was het heel mooi weer en daarom kon ik deze schoenen weer eens aan ! Ze zijn namelijk erg dun, dus echt alleen voor warme dagen ! Voor de mensen die zich afvragen, ze komen van de Primark en waren volgens mij vier euro.


En deze quote kwam ik tegen. Ja inderdaad, waarom het leuke leven bewaren voor twee dagen. Ik wil meer weekend of weken waar ik meer ik kan doen. Zo kan ik nog meer leuke dingen doen, en dan niet alleen in het weekend !

Vandaag ga ik wat huiswerk doen en leren, en daarna naar een verjaardag. Fijne zondag nog ! 











1 opmerking:

  1. super leuk! En wat een leuke whatsapp groep met leuke mensen erin! ahaha weer een super leuk artikel xx

    BeantwoordenVerwijderen