donderdag 20 maart 2014

ESSENCE TREND EDITION COOKIES & CREAM

Ik weet het, het is nog maart. Maar het is bijna april, en dan komt er iets leuks uit van Essence! Essence heeft vaak limited edition lijnen, en dit keer is het een trend edition lijn. Hij komt in april uit en duurt tot mei, onder de naam Cookies & Cream. Ik las er een artikel over en wilde wel eens laten zien wat ik graag wil van deze lijn, want toen ik het zag was ik gelijk enthousiast!

Essence maakt voor hun nieuwe trend edition een paar nieuwe producten, die ruiken naar macarons, koekjes en cakepops. Ze hebben vooral de kleuren karamel, roze, vanille en taupe gebruikt. In het begin lijkt dit een beetje girly, maar namater ik verder keek werd ik toch wel erg enthousiast!




Dit zijn twee oogschaduws, die allebei bruin als basiskleur hebben. De een is wat lichter en de ander wat donkerder met een klein beetje shimmer, ideaal als je geen hele opvallende look wilt maken!



Twee jumbo oogpotloden, die ik allebei ook erg mooi vind. De ene maakt je wat wakkerder in de ochtend, met de andere kan je een gewone, simpele, maar toch hele leuke look maken!


Hier ben ik toch wel het meest enthousiast over! Ik wil al heel lang een echt mooie blush en ik vind deze kleur echt perfect! Ik weet hiervan nu al zeker dat ik 'm ga kopen, haha ;).


Zelf gebruik ik geen shimmer, omdat ik dat vaak veel te opvallend vind. Deze kleuren zijn net iets zachter en dus staan deze me veel meer aan!


Deze Lipgloss heeft eigenlijk een ''my lips but better'' kleurtje maar tegelijkertijd ook een glans, want het is een lipgloss natuurlijk! Die combinatie lijkt me erg interessant! 


En als laatste; ik hou ervan om lekker ruikende handen te hebben en de hand balms van Essence vind ik vaak ook heel erg fijn. Dat deze ook nog zo'n zoete geur heeft maakt het helemaal compleet. Dit is zeker iets wat ik ook ga kopen!

En jullie ? Als jullie deze producten zo zien welke zouden jullie dan kopen ?

Alle producten met prijzen zijn te vinden op; http://www.beautyscene.nl/p/153779/essence_trend_edition_cookies__cream_aprilmei_2014 . 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten