zondag 23 maart 2014

SOME UPDATES

As you may know, heb ik laatst een artikel geschreven met daarbij de uitslagen van de challenges die ik me vorige week had voorgenomen. Helaas lukte niet alles maar heb ik wel wat dingen veranderd aan mijn blog!

Om te beginnen; iedere dag een blogpost uploaden lukt mij niet en kost me ook echt te veel werk, in combinatie met school. Het wordt dan een soort verplichting en dat wil ik totaal niet creeëren! Vanaf nu schrijf ik iedere maandag, woensdag, vrijdag en zondag een artikel. Soms, als ik wat meer tijd heb ook nog op zaterdag, maar dit zijn de dagen wanneer ik sowieso post!

Sinds kort krijg ik best veel vragen via telefoon en opmerkingen via reacties; hartstikke leuk! Het enige is dat ik toch maar heb besloten dat het handiger is om mij te bereiken via e-mail, vandaar dat ik er een heb aangemaakt, alleen voor deze blog; emmafreya@outlook.com. Reacties, tips en vragen zijn altijd welkom en via de mail zal ik altijd alles beantwoorden!

Aan de rechterkant van mijn site staan de zogeheten 'gadgets' die ik met behulp van Blogger toe kan passen. Ik heb dit een aantal keren aangepast en ben uiteindelijk tot de definitieve layout gekomen; die van nu! Als eerste zie je een korte beschrijving van mijzelf en een foto, voor mensen die voor de eerste keer mijn blog bezoeken. Klik je op de pagina ABOUT ME kan je hiervan een iets uitgebreidere versie vinden! Daaronder tags die ik vanaf nu ga gebruiken bij mijn artikelen, zo zijn de soort artikelen een stuk makkelijker te vinden! Daaronder de meest bekeken berichten, maar dat spreekt wel voor zichzelf!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten